Viyana’da Pazar

Bugün organik pazara düştü yolum, gezdim, fotoğraf çektim, alışveriş yaptım. İşte günün anısı bir iki fotoğrafla Viyana’da Ekim sonu…

Burada pazarlarda çok güzel çiçekler satılıyor, mevsime göre aranjman yapıyorlar. Viyana’ya olduğu gibi çiçeklere de sonbahar havası hakim.

Üzümler hala göz alıyor.

Çeşitlilik çok eğlenceli…süpermarketlerde vs. domatesin sadece 1-2 türünün satılması ne kadar acı aslında, insanın gözleri, dili çeşitliliğin zevklerinden mahrum kalıyor.

Ve sonbaharın en güzel görüntüsü: kabaklara ilan-ı aşk.

Ve son olarak da pazardan eve bana eşlik edenler: Rengarenk sonbahar çiçeklerim, yabani havuçlarım (henüz bunlarla neler yapılabileceğini bilmiyorum ama dayanamadım), şirinlik abidesi Hokkaido kabağım ve burada Alexander Armudu diye adlandırılan tatlı armutlarım.

Bu yazı Avrupa'dan Tarım Hikayeleri, Biyoçeşitlilik, Fotoğraf, Sürdürülebilir Tarım, Yemek/Gıda içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Viyana’da Pazar

  1. medicineWords dedi ki:

    sen facebook’tan kayboldun galiba…bugun merak ettim, bir bakayim dedim neler yapiyorsun 🙂
    guzel isler pesinde oldugunu gorunce sevindim, sen de arada bana ugra: http://www.cesuryenidunya.org
    beklerim!
    sevgiler
    Filiz

Bir Cevap Yazın

