Her Son Bir Başlangıç

Uzun zamandır yoktum, tez yazmakla, koşturmakla meşguldüm. Sizlere yazamadım ne zamandır. Bu süreçte tez yazıldı, haftalar birbirini kovaladı, bahar geldi, yaz geldi. Ve artık Agroekoloji Günlüğü sonuna geliyor. Her macera gibi bunun da bir sonu var ve veda vakti geldi çattı. Ben gene yeni bloglarla karşınıza çıkacağım, yeni hikayelerle, yeni anılarla sizlere konuk olacağım ama Agroekoloji Günlüğü artık bitmeli.

2 senelik dolu dolu geçen bir süreçti burada anlattıklarım. Norveç’te başlayıp, İspanya ve Avusturya’yı dolaşıp İstanbul’da bitiverdi. Çeşit çeşit insan, yemek ve çiftlik gezdim. Renk renk bitkiler, hayvanlar gördüm. Hepsiyle yeniden doğdum yeniden şükrettim. Kızdığım, kudurduğum anlar da oldu, terslikler birbirini kovaladı ama geçti bir şekilde hepsi. Geriye kalansa “bir parça yeşil” kalbimde. Yeşille boyanmış bir hayat.

Bundan sonra ne olur bilmiyorum. Henüz çiftliğimden uzağım, hayaller, planlar değişiyor her gün yeniden. Ama biliyorum ki yapacak çok şey var ve ben daha doymadım!

Maceranın sonuna geldik ama her sonda bir başlangıç, her bitişte yeni umutlar var.

Bütün bu zaman benimle olduğunuz için sizlere çok teşekkür ediyorum.

Bu yazı Sürdürülebilir Tarım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to Her Son Bir Başlangıç

  1. zeynep bilgi dedi ki:

    Selen bu blogu arayacağım. Sen bir nokta koymuş olsan da, sanırım blogundaki zengin yazılar daha pek çok kere beni buralara getirir, dolaştırır.
    Paylaşımların her biri için teşekkürler.
    Yeni satırlarda ve dilerim bir gün yüz yüze görüşmek üzere. sevgiler.

  2. yaşın dedi ki:

    Sevgili Selen, yolculuğunda sana eşlik etmek benim için zevkti.Ah şimdi nereye gidiyoruz diye heyecanla bekliyordum anlattıklarını.Eminim yine güzel hikayeler,güzel projelerin peşinden gideceksin.Yaşamının hep yeşiller içinde geçmesini ve bir an önce çiftliğine ve düşlerine kavuşmanı dilerim. Aynı kentteyiz, yakınlarda bir etkinlikte buluşuruz diye umuyorum,sevgilerimle canım.

  3. Aşçı Fok dedi ki:

    Sevgili Selen, belirttiğin gibi her son yeni bir başlangıç, yeni ilklere yüreğine biriktirdiklerinle daha bir ağırlaşarak başlayacağına eminim. Ağırlaşıp yükünü aldıkça daha çok koşmak isteyeceksin bundan eminim. Seninle coşuyor olacağız, senin yaptıklarını yapacaklarını önemseyen insanlar var bunu unutma.
    Küçük engellere pabuç bırakmak yok değil mi? 🙂 Yol uzun ve heyecanlı…..

    (Ayy ne büyükçe oldu bu söylem! . Ben bile hoşlanmadım!! Sen bilirsin naapacağını :)))

Bir Cevap Yazın

