Blogdan Kalanlar

Sevgili takipçiler, bu blog uzuuun zamandır güncellenmiyor biliyorsunuz. Blogu silmiyorum, kapatmıyorum daha doğrusu kapatamıyorum çünkü bana kattıkları çok fazla, anlamı çok büyük. Sayesinde o kadar çok insanla tanıştım ki.

Şu an hayatım başka bir yönde ilerliyor ama ekoloji, sürdürülebilirlik her zaman yaptıklarımın, yapacaklarımın temelinde. Gıda yetiştirme hayallerimden biraz uzağa düştüm ama onları zamanı gelince yeniden çıkartacağımı biliyorum. Bu aralar insan yetiştirmekle uğraşıyorum. Sadece oğlum, ailem değil bütün dünya ailesi için şifa ve sağlık dağıtmakla meşgulüm. Ama hep doğayla, doğa anayla elele.

Blog hala bol bol ziyaretçi alıyor o yüzden açık kalsın, bilgi dağıtsın, daha sonra belki gene hislerime mekan olur.

Sevgilerimle

 

Bu yazı Sürdürülebilir Tarım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 Responses to Blogdan Kalanlar

  1. larabel dedi ki:

    Selen hayır kapatman gerekmiyor, bir zamanlar blogları cok takip ederdim ilgime eglentime göre, ama simdi az sayıda bir kac tane..senin bu blogun aklımda kalmıstır hep, hikayesi var, film gibi..Sevgiler…

Yorum bırakın