Yine Yeniden Slow Food

Bir Slow Food festivaline daha katılma şansı buldum, yaşasın! Üç gün boyunca Viyana Slow Food grubu Terra Madre Austria adıyla festival düzenliyor. Antenlerim haber alır almaz gün saymaya başlamıştım, bugün de festival başlar başlamaz kapıdaydım!

Belediye binasının ortasındaki avlu üreticilere ayrılmıştı, marketin yanı sıra çocuklar ve büyükler için tat dersleri de olacaktı programa göre. Maalesef Almanca bilmediğim için sadece marketle haşır neşir olabildim, fotoğrafları ekliyorum. Yalnız Bra’daki Peynir Festivali sonrası sanırım beklentilerimi yüksek tutmuşum, market 10 dakikada bitince hevesim yarım kaldı. Gene de buradaki yiyecekler hakkında bir fikir edindiğimi söyleyebilirim. En çok et tezgahları doluydu, her tür gurme et kapış kapış gidiyordu. Ayrıca tezgahın arkasında pişmiş yiyecekler de vardı (gurme sosisler vs). Peynir çok fazla yoktu, genelde şarap ve ekmek tezgahları açılmıştı. Bir iki tane de ilginç ürün gördüm, fotoğraflarda bulabilirsiniz.

Festivalin yapıldığı belediye binası

Her ne kadar hepimiz sevsek de çikolata daha doğrusu kakao buraya ait değil, olmamalı, Slow Food tezgahlarında görünce yadırgıyorum <a

Slow Food üyesi şefler yemek yapıyor

Kayısı ve daha fazlası

At sütünden çikolata ?!

Organik bile değil biyodinamik bira!

Ben sizin bildiğiniz turşulardan değilim

Tadına bak, duy, dokun, gör ve işit…gıda atölyesi

Kutudaki şıkır şıkır sesleri ne çıkarıyor dersiniz?

Ben sadece su değilim…

…acı, tatlı, ekşi olurum

Tatlı yiyelim tatlı bitirelim

Bu yazı Avrupa'dan Tarım Hikayeleri, Fotoğraf, Yemek/Gıda içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 Responses to Yine Yeniden Slow Food

Yorum bırakın